Nyheder

Varmtvandsbassinet er lukket i weekenden

26. jun 2026, 10:59

Varmvandsbassinet er lukket til og med mandag den 29. juni

Der var desværre sket utætheder på beholderen til varmvandsbassinet, som er i gang med at blive lappet, så derfor kan man ikke benytte varmtvandsbassinet i den kommende weekend og mandag den 29. juni.

Til gengæld bliver der 35 grader udenfor, og vores isbad er åbent, så man kan jo prøve noget nyt.

Vi beklager eventuelle gener og takker for tålmodigheden.